Medela Benelux kiest voor RLVNT

Medela Benelux heeft na een pitch gekozen voor het Amsterdamse RLVNT. Komend jaar zal RLVNT grotendeels de off- en online mediastrategie en -planning verzorgen. Medela: “We hebben het gevoel dat we samen met RLVNT meer klaar zijn voor de toekomst.”

Medela is al meer dan 50 jaar een toonaangevende producent van de meest geavanceerde borstkolven en vacuümoplossingen. Omdat Medela volop in (wetenschappelijk) onderzoek investeert, heeft zij de meest actuele en betrouwbare kennis in huis over o.a. borstvoeding. In 2016 wil Medela deze kennis nog meer op toegankelijke wijze delen met (aanstaande) moeders en medische professionals.

Anita van der Heijden, marketingmanager bij Medela Benelux: ”Het mediagedrag van zowel (aanstaande) moeders als medische professionals verschuift steeds meer naar de online en mobiele kanalen. We zochten aanvankelijk een mediabureau dat ons verder helpt met het integreren en optimaliseren van de off- en online media-inzet, maar we vonden in RLVNT daarnaast ook een strategische sparringpartner.”

RLVNT stelt gedrags- en motivatiedata van mensen centraal en ontwikkelt zo relevante en effectieve communicatie voor mensen. Voor Medela gaat RLVNT samen met content partners relevante communicatie ontwikkelen voor (aanstaande) moeders en medische professionals.

Send this to a friend