3Dabout.me kiest voor RLVNT

Wie kent het niet? Online je schoenen in drie verschillende maten bestellen, zodat je sowieso de juiste maat te pakken hebt? 3Dabout.me ontwikkelde een innovatief idee om de keten een stuk slanker te maken: met een app jouw voeten 3D-scannen, zodat je ook online altijd de juiste schoenmaat koopt. En minstens zo’n goed idee: RLVNT gaat 3Dabout.me ondersteunen op het gebied van merkpositionering, mediastrategie en creatie.

De toekomst van online shoppen
De 3Dabout.me app analyseert verschillende variabelen van beide voeten en slaat de exacte omvang op in een persoonlijk profiel. Dit profiel wordt vervolgens gematched met de binnenkant van verschillende schoenenmerken. Zo ben je verzekerd van een vrijwel perfecte pasvorm.

Fijn voor consumenten en voor online shops
Fabienne Jungerhans, Client Director RLVNT: Wij geloven in start-ups met innovatieve oplossingen. 3Dabout.me sluit aan op de behoefte van zowel consumenten als online shops om meteen de juiste maat te leveren. Daarnaast geeft de app online shops de mogelijkheid om relevanter en specifieker te zijn in hun aanbod naar de consument.”  

Positieve energie
Roderick Muller, Co-founder 3Dabout.me: “Wij kiezen voor RLVNT vanwege de positieve energie van de mensen, de aandacht en het enthousiasme om iets met ons startende merk te willen doen. Dit, tezamen met hun trackrecord, heeft ons besluit bepaald.”

Over RLVNT
RLVNT ontwikkelt effectieve marketingcommunicatie door gedrags- en motivatiedata van mensen centraal te stellen en op innovatieve wijze media en creatie te combineren. RLVNT is onderdeel van de Digital Agency Group, waartoe ook The online company, Clickdistrict en Qban behoren.

RLVNT werkt o.a. voor Tikkie, Yellowbrick, Simpel.nl, Autotaalglas, Artsen zonder Grenzen en Fontys.

Noot voor de redactie:
Voor meer informatie kunt u terecht bij:
Fabienne Jungerhans – Client Director RLVNT
E: fabienne@rlvnt.com
M: 06-83654005

Send this to a friend