NTI

NTI – ‘Ik studeer bij het NTI, maar wel op mijn manier’
Tijd en geld zijn voor veel mensen belangrijke afwegingen als het gaat om het kiezen voor een studie of cursus, zo blijkt uit ons RLVNTpanel. Vanuit dit inzicht hebben we gekozen voor een online campagne waarin aansprekende NTI studenten de hoofdrol spelen. We hebben hen gevraagd naar hun grootste passie, en waarom ze die passie niet snel zouden opgeven voor een studie of cursus. Conclusie: dat hoeft ook niet! Ze studeren immers bij NTI, waar je zelf bepaalt hoe, waar en wanneer je leert. ‘Ik studeer bij het NTI, maar wel op mijn manier’.

What makes it RLVNT?
We hebben deze campagne RLVNT gemaakt door goed te kijken naar de doelgroep en haar data. Waar zit de doelgroep op te wachten? Hoe beweegt de doelgroep zich? De media is op basis van interesses ingekocht. Zo was de video van de semi-chefkok te zien op culinaire blogs/websites en de video van moeder Suzanne op websites voor ondernemende moeders. De inzet was zelfs zo relevant, dat de online pre-rolls niet alleen de verwachte/beoogde awareness-resultaten opleverde, maar ook een flink aantal conversies.

Pre-roll

Pre-roll

Pre-roll

Send this to a friend