Madurodam

Madurodam – ‘Beleef de verhalen van Nederland’
In Madurodam beleef je de verhalen van Nederland. Zo beleef je het ontstaan van Nederland, ervaar je het gevecht tegen de zee of mix je je eigen hit als top DJ. Je wordt zelf onderdeel van het verhaal, of je bedenkt er zelf een verhaal bij. Dit laatste werkt vooral goed bij kinderen. Daarom richten we met de campagne ‘Beleef de verhalen van Nederland’ ons volledig op de belevenis van het kind. De kinderen spelen de hoofdrol in de campagne en speelse animaties zorgen ervoor dat de fantasie tot leven komt.

What makes it RLVNT?
We zijn de campagne gestart aan de hand van insights vanuit Madurodam. Uit onderzoek bleek dat de verwachting van de bezoeker vooraf niet overeen kwam met hoe het park daadwerkelijk ervaren werd. De bezoeker verwachtte alleen miniaturen, maar kreeg veel meer interactie. Op basis van deze inzichten is de strategie voor 2016 ontwikkeld, wat heeft geleid tot de juiste invulling van creatie en media.

TVC

Abri

Gevelsticker

Send this to a friend