Delta

DELTA – Het Nieuwe Zuinig
Zeeuwse zuinigheid, een belediging? RLVNT onderzocht onder Zeeuwen hoe zij aankijken tegen hun zuinige imago. Verassend genoeg bleken Zeeuwen juist enorm trots te zijn op hun zuinigheid. Reden voor RLVNT om dit als basis te nemen en de campagne ‘Het Nieuwe Zuinig’ te ontwikkelen. Het centrale punt van de campagne was de interactieve (video) quiz. In de quiz kregen de deelnemers steeds twee situaties voorgeschoteld: één Oud Zuinig en één Nieuw Zuinig.

What makes it RLVNT?
De campagne was volledig gericht op huidige klanten van DELTA. Daarom is er gekozen voor een 100% Owned & Earned campagne. En daarmee stond Zeeland gedurende twee maanden volledig in het teken van het Nieuwe Zuinig en maar liefst 20% van de Zeeuwen speelden de quiz.

Het Nieuwe Zuinig

Delta Quiz - start video

Delta Quiz - vraag

Delta Quiz - vraag video

Delta Quiz - vraag

Delta Quiz - antwoorden

Advertorial

Send this to a friend