RLVNT binnen drie jaar na oprichting op 1e (media) en 2e (creatie) plaats in Emerce top 100 #hoevetisdat

RLVNT zoekt naar relevantie

Uit onderzoek blijkt dat mensen reclame als prettig kunnen ervaren, zolang het maar op hun wensen, voorkeuren en gedrag is aangepast. Laat dat nou precies zijn waar wij iedere dag naar streven! En dat is fijn voor al die mensen – én voor onze klanten, want het levert een duurzaam positief effect op.

 

Creamedia. Medicreatie.

Jurgen Retra: “RLVNT is gelanceerd vanuit de overtuiging dat media en creatie onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Die werkwijze is niet voor elk bureau weggelegd, omdat je altijd ‘uit een van beide werelden komt’. Tenzij het – zoals bij RLVNT – vanaf dag één de kern van de bureauvisie vormt.”

 

Mark Veldhuijzen van Zanten: “Dat vergt toch net anders denken. RLVNT bedenkt parapluconcepten die door media-touchpoints versterkt worden en vindt nieuwe touchpoints waar creatieve ideeën uit geboren worden. Altijd met de doelstellingen van de klant en de relevantie voor de mens voor ogen houdend. Technologie en gebruikersgegevens zijn hierbij sturend in de totstandkoming van onze concepten. Ondertussen meten we alles door en sturen we bij, om succes te maximaliseren.”

 

Jurgen Retra: “Maar we bedenken ook namen voor compleet nieuwe merken en producten. Zijn vervolgens verantwoordelijk voor de lancering van die merken. Denken mee bij de totstandkoming van specifieke diensten, producten en helpen bij het bedenken en bouwen van tools. Het is een zeer divers en interessant proces waar we inzitten.”

 

Mark Veldhuijzen van Zanten: “Om dan binnen drie jaar zowel op media als creatief vlak zo enorm gewaardeerd te worden, door concullega’s, klanten, marketeers en vakgenoten is een enorme boost – en een zo mogelijk nog grotere uitdaging om relevantie naar een nog hoger niveau te trekken met behulp van de supertoffe groep mensen die samen RLVNT vormen.”

 

Emerce top 100

De Emerce top 100 is tot stand gekomen door kwantitatief onderzoek van Motivaction. De respondenten bepaalden voor vier criteria de de rangorde van belangrijkheid als het gaat om de keuze van een aanbieder.
Deze criteria bestonden uit: ‘kennis/know-how’, ‘prijs-kwaliteitverhouding’, ‘betrouwbaarheid’ en ‘flexibiliteit’. Voor ons is deze 1e plaats voor media en 2e plaats voor creatie een geweldige bevestiging voor het werk dat we de afgelopen drie jaar hebben gedaan. Maar gelukkig krijgen we die bevestiging ook door het enthousiasme van onze huidige klanten en nieuwe zoals een nu nog niet nader te noemen grote bank en verzekeraar.

Send this to friend