POT introductie campagne

POT, de nieuwe manier van verzekeren

De basis voor het creatieve concept: POT is jong, open, eerlijk en nog volop in ontwikkeling. POT is vernieuwend, heeft grootse plannen en experimenteert er spelenderwijs op los. POT is, en vormt de toekomst. Een toekomst die socialer, eerlijker en persoonlijker is, ook wanneer het over verzekeren gaat. Maar, POT staat nog in de kinderschoenen en heeft de ervaringen van mede-pioneers nodig om van te leren en verder te groeien. Dus gingen we aan de slag om pioniers te werven.

What makes it RLVNT?

Maarten Uijterwaal, Online Marketer bij VIVAT: “RLVNT bij de ontwikkeling van de app te betrekken heeft veel toegevoegde waarde gehad. Zij dachten, los van de opdracht voor het marketingconcept, actief mee met de app, huisstijl en overige communicatiemiddelen. Dit heeft er absoluut toe bijgedragen dat de app gebruiksvriendelijker is en rijker aan functionaliteiten werd.”

POT facebook video

Naam en logo

POT logo

Send this to friend